Laatste filmpje geplaatst

16 mei 2020 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist het laatste filmpje van onze reis geplaatst bij video’s. Het heeft even geduurd, maar ik had er tot nu toe even geen zin in gehad.
Met een lach en een traan heb ik het gemaakt en genoten van de beelden. Zo gaaf om alles terug te zien, wat hebben we mooie dingen gedaan. Nu gaan we alle filmpjes achter elkaar zetten en hebben we een prachtige reisvideo als herinnering. Ruim twee uur hahaha, dat wordt een lekker lang filmavondje!!!

Dit jaar blijven we in Nederland. Wat dagjes weg, wat provincies bezoeken, weekje camping. Lekker de toerist uithangen in Nederland!!

En dan hopen we dat 2021 weer een mooi reisjaar wordt. Op de planning voor volgend jaar staan Lapland, Amerika (mocht dat nog niet lukken dan een roadtrip Nederland naar Marokko) en Marokko als we toch naar Amerika kunnen. Alles is nog onzeker, maar plannen maken kan natuurlijk altijd en dromen is gratis en veilig in deze tijd 😉

De reislogger blijft gewoon actief voor weer mooie nieuwe reisverhalen in de toekomst!
Tot laters.

Liefs Debbie

1. Silvia en Jan:
    19 mei 2020
    Hoi mark en Debbie,

Bedankt voor het laatste reisverslag met foto's en video,
    Wat ontzettend jammer dat het op deze manier moest eindigen maar jullie hebben wel ontzettende mooie dingen mogen beleven en wat een herinneringen....

Nogmaals bedankt dat wij het mochten meebeleven.

Hartelijke groeten Jan en silvia